Wednesday, March 13, 2013

Cântec de mamă

M-am gândit ca primul meu post să fie in română...și asta doar pentru a mă cunoaște mai binișor. Și pentru asta, cred că cel mai bine e sa postez poezia mamei mele dedicată nașterii mele...Te iubesc, Mamă!


Cântec de mamă

Undeva la geana vieţii
Zorii invăluie-n lumină
Și parfumul dimineţii
Face clipa mai senină.

Puiul mamii s-a născut
Din durere și tristeţe
Din iubire și sărut
Și din prima tinereţe.

N-au venit să-i cânte zâne
N-a fost dusă intr-un palat
Zile multe și senine
Numai mama i-a urat!

Voi incerca să o traduc cât de cât in engleză și pentru ceilalţi... :) Dar mâine. 

 Mă numesc Cristina Veronica, am 23 de ani, născută in Arad, Romania. Aș vrea ca acest nou blog să combine dragostea mea pentru călătorii, pasiunea pentru fotografie, obsesia pentru mancare și plăcerea de a citi...hmmm...de fapt e un mic colţișor cu discuţii despre viaţă...de aceea se și numește Addictive Confessions - Of Life and Other Vices (Confesiuni ce dau dependenţă - despre viaţă și alte vicii)

No comments:

Post a Comment